08/10/2010

8 Yanıt to “08/10/2010”

  1. zeliha özkan Says:

    heyy masallah nisacik bitiridin kiz muzu….
    cok güzel yiyorsun canim benim bende seni öyle yiyiecem

  2. Merve Says:

    ayyy yerim onuu bennn ne güzel de yermisss 🙂

  3. emine Says:

    yesinler senin muz yemeni cok tatli olmus kizin kiyamam agzini isirasim geldi buralardan:))) bu arada zeynepcim gene eski formuna dönmüs görünüyosun vallah masallah

  4. Zeynep & Metin Sezer Says:

    Sagolsin eminecim kizim masallah büyüyor,gelince bol bol isirirsin.Emine kiz, agzina saglik cok güzel söylemissin sevincten cok mutlu oldum eski formuma gercekten az kaldi hedefime ulasacagim,(ama baya caba sarfediyorum)

  5. nergiz Says:

    yerim senii kiz muz yerine kabiginida isirdinya canimin ici bakarken öyle bir daliyorki agzini bulduramiyor bazen masallah sana cok icimi erittin valla yicem seni askim bebegim

  6. Zeynep & Metin Sezer Says:

    teyze ben anneminde babaminda böyle icini eritiyom vaybe ben neymisim koltuklarim kabardi simdi…

Bir Cevap Yazın

