18/12/2010 – Dogum günü / Anniversaire

 

6 Yanıt to “18/12/2010 – Dogum günü / Anniversaire”

  1. esin Says:

    nice sağlıklı,huzurlu,güzel ve mutlu yılların olsun güzel kızım… iyiki doğmuşsun ve iyiki varsın.Allah sana doğum hediyeni geçen yıl harika anne baba olarak verdi sana, sende onlar gibi harika olacasın büyüdüğünde. seni çok seviyorum ve hasretle öpüyorum.

  2. PINAR Says:

    nice nice sağlıklı mutlu senelere ailenle birlikte nisacım..
    Seni ve anneni kocaman öpüyorum

  3. sibel Says:

    dogum günün olsun prensesimm….seni cok seviyorummm teyzen seni yerr yerrrr citirim benim …gelce annen bana kirgin amaaa :)))))))))gönlülünü elbet alirimm ……

  4. Zeynep & Metin Sezer Says:

    Cook merci, Esincim Pinarcim Sibelcim cok sükür atlatik, bitanemiz 1 yasinada oldu.

  5. nergiz Says:

    nisacim bebegim melek yüzlüm allah sana cok uzun saglikli bir ömür versin insallah ,sende annecigin gibi babacigin gibi sevdiklerine ,arkadaslarina,dostlarina,akrabalarina,ailene,kisaca insanlara sevgi dolu merhametli,yardim sever,alcak gönüllü daha sayamadigim birsürü özelliklere sahip olursun insallahhhhhh,cünki senin annen baban bu saydigim özelliklere ve dahada fazlasina sahipler,allah sizin mutlulugunuzu huzurunuzu bozmasin,resimlere baktim hepsi süper ama en süperi benim kizimin oldugu karedeki resim:-)))))))))))))))))))))))))))))

  6. Zeynep & Metin Sezer Says:

    Amin teyzosum,Insallah ben annemin babamin örnegi olurum .
    Onlarla gurur duyuyorum duyacamda.AMINNNNNNNNN teyzecim,
    bizim ailemizin KÖTÜ gözden KÖTÜLÜKLERDEN korunsun Allahim cümlemizide,Evet sude ablamda harika poz vermis….

Bir Cevap Yazın

