25/04/2011

2 Yanıt to “25/04/2011”

  1. esin Says:

    güzeller güzeli kızım benim
    ne kadar çok büyümüşsün biz sana hasret ve çok uzaklardayken 😦
    Rabbim sağlıkla büyütsün seni prensesim. Anne ve Babanla hep mutlu ol
    ve yanında olamasamda seni çok ama çok sevdiğimi bil olurmu?
    öpüyorum koskocaman ve hasretle

    • Zeynep & Metin Sezer Says:

      Canim aret annecim, cok güzel seyler yazmissin benim hakkimda. Cok uzaklardayiz ama kalplerimiz dogum tarihimiz gibi bir.
      Bende seni cok seviyorum. Insallah yaz’a gelince bu hasretligi gidercez, booool bol görüsürüz insallah.
      Enisteme’de öpücükler, senide kocamaaaaaaaaan öpüyorum aret annecim.
      Nisa Sezer

Bir Cevap Yazın

